sâmbătă, 27 februarie 2010

Camere libere!






















Astazi am lucrat extra.Am pregatit cele doua camere libere pentru luni.Avem vizitatori.Speram sa aleaga macar una !Depinde de sefa cat de convingatoare va fi.E bucuresteaca si-i umbla gura!
La final,a iesit lucru bun.Am postat si pentru voi,dragi prieteni virtuali,sa vedeti cum arata o particica din locul unde lucrez eu.
Spun o particica ,pentru ca avem 10 camere,8 bai,2 livinguri uriase si o bucatarie ,de asemenea foarte mare.





12 comentarii:

  1. Dumnezeule, ce lux. Acum înteleg de ce platesc asa de bine rezidentii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa, arata bine, intr-adevar. Ai facut treaba buna. Partea ta e rezolvata. Ramane partea sefei. Mi-a placut cum ai descris-o: bucuresteanca, ii merge gura :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Să tot fi bâtrân ... Dar, vorba unei moaţe: "Da', să nu-ţi şie foame!" - can am exclamat, doi orăşeni, "Acolo aş vrea să locuiesc!". Bătrâna, acolo locuise!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase rău de tot. Vizitatorii se vor simţi cu siguranţă excelent...

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar frumoase!
    Cred ca nu oricine isi permite o sedere intr-un astfel de loc.
    Sa aveti bafta cu musafirii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Prietenii s-ar cruci sa afle suma pe care o platesc rezidentii vostri!

    Da nu le-ai umplut înca,draga mea!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @giulia.Aici e lux pentru ca rezidentii vor fi dintre cei cu bani multi.Sefa mea mai are inca o casa,unde primeste rezidenti pentru care plateste Statul o cota parte.Acolo se pune altfel problema si cu"luxul" si cu mancarea....

    RăspundețiȘtergere
  8. @daurel.Daca mai e mult pana...atunci....poate reusiti sa adunati ceva!
    Eu doresc tuturor sa nu ajunga intr-un astfel de loc.E atata tristete,boala,neputinta...

    RăspundețiȘtergere
  9. @marada.Preturile oscileaza intre 2000-2500$ pentru camera semiprivata si 3000-5000$/luna,pentru camera privata.La aceste preturi se mai poate adauga in plus,in functie de cat ajutor are nevoie(daca e paralizat,diabetic,peste 100 de kg,....etc).
    Multi sunt,care nu se pot bucura de luxul in care traiesc.Cei mai multi,dealtfel.

    RăspundețiȘtergere
  10. @ alina.Imi place de sefa mea.Stie ce vrea si-i ameteste.Nici 20% din ce promite nu se va realiza.Dar sti tu povestea cu...mintitul frumos!

    RăspundețiȘtergere