vineri, 12 februarie 2010

ANITA


Trei luni si jumatate,Anita,babuta ce urca in Mercedes,si-a vizitat prietena bolnava,gazduita in casa in care lucram noi.Anita are 92 de ani si conduce fara a avea permis.Nu a avut niciodata.Asta am aflat de la baiatul lui Madeline,prietena ei.
Trei luni si jumatate,cum spuneam,a venit in fiecare zi sa-si incurajeze prietena,care era pe moarte,desi aceasta nu realiza prezenta ei.Ii dadeam un scaun si ,tinandu-i mainile Madelinei in mainile ei,atipea si ea o ora,doua.
Luni dimineata,Madeline a murit.Anita a continuat sa vina.Mi-a spus ca-i face placere sa stea de vorba cu celelalte rezidente,ca ea a fost foarte multi ani voluntara la Departamentul de Sanatate.
Tot de la baiatul Madelinei,am aflat ca nu mai are pe nimeni.Singura fata i-a murit la 37 de ani,in urma consumului de droguri.
Faza cea mai hazlie a fost cand a sunat prima data la usa noastra si.....era desculta.Dandu-mi seama ca-i asa de batrana,m-am gandit ca a uitat sa-si puna pantofii si i-am zis.A inceput sa rada si mi-a spus ca ea nu suporta nimic in picioare.Si astazi,cand i-am facut poza ,era desculta.
Trebuie sa ma port frumos cu ea.Nu se stie niciodata.Poate....stiti povestile cu....matusa din America!

7 comentarii:

  1. Ce emotionant - asa da, prietena!
    Si auzi, sa conduca la 92 de ani! Si inca fara permis! Ce-mi plac americancele-astea! Sunt fana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inafara ca umbla desculta, ar fi bine sa aflam si ce mananca...Si alte obiceiuri, pt. a ajunge si altii la 90 de ani...Ca apoi e usor...

    RăspundețiȘtergere
  3. @daurel.Nu-i stiu tabieturile,dar pot sa-ti spun ca nu mi-a refuzat niciodata cupa cu inghetata,frisca si ciocolata.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alina.Ieri chiar am urmarit-o cum conduce.Merge ca melcul....dar merge...Nu e singura,sunt multe persoane de varsta ei,care conduc....se cam spune ca sunt "pericol" pe sosele,dar asta e.E tara democrata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar daca nu va fi pentru tine "matusa din America" sa te porti frumos ca ea fiindca merita tot respectul!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. marada.Eu ma port frumos cu toata lumea.Finalul postarii a fost asa...un spirit de gluma.De multe ori insa "frumosul" mi se intoarce cu"foarte urat",din pacate ,din partea celor la care le dau cel mai mult ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  7. unele batrànne sunt foarte simpatice.

    RăspundețiȘtergere