joi, 16 septembrie 2010

Trista si paguboasa constatare!!!

Astazi avem doua luni si jumatate de cand am revenit in tara.Am comentat ,la un moment dat,in blogul lui Cristian Lisandru ca imi este dor si de praful de pe drum.Era adevarat ! Din pacate,dorul mi-a trecut incepand chiar de a doua zi,cand am apelat la scumpii nostri functionari publici,pentru a ne reinnoii actele expirate.....cand am intrat in magazine murdare....unde am intalnit vanzatori carora parca le cereai pomana.....
M-am invatat cu tot ce am ...regasit!Orasul e mic si multa lume stie ca am fost plecata.Daca as comenta ceva.....imi si inchipui replicile!
Altceva am vrut sa scot in evidenta prin titlul postarii:
- am muncit mult mai mult de cand m-am intors;
- nu am castigat nici macar un cent;
- am cheltuit,cat nu am cheltuit in America in 5 ani.
Concluzia:E timpul sa ma gandesc de bilet de avion!

PS.Nu am mai publicat nimic pentru ca am avut santier in casa.

7 comentarii:

  1. Ma asteptam la reactia ta de acum. Daca nu ma insel, chiar mi-am exprimat intr-un loc gandul ca vei accepta greu situatia din tara.
    Daca poti pleca fa-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. @marada.Nu ai fost singura care m-a avertizat.Toti prietenii au facut-o,dar mi-am zis:Nu se poate,doar de acolo am plecat.Realitatea e trista,din pacate.
    Voi pleca...nu am de ales.
    Sa sti ca nu cer decat...Normalul,Omenescul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha, te-ai invatat cu binele, iar acum strambi din nas! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @geocer.Eu intotdeauna am strambat din nas daca ceva nu era asa cum ar fi trebuit sa fie.
    Diferenta intre ce avem aici si"binele" de dincolo e enorma,din pacate.
    Si vina este a noastra ca tacem!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am înteles eu bine? Vrei sa pleci iara? Eu ce ti-am spus draga mea? Mi-e dor de tine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa se stabileasca undeva ginerele din SUA ca medic; vand si plec; nu mai am rabdare pana la 65 de ani...
    PS.In SUA am doi nepoti, deci as avea un rost...

    DAUREL

    RăspundețiȘtergere
  7. @daurel.Nu numai ca ati avea un rost,dar cred ca va fi nevoie de dumneavoastra pentru cei doi nepotei.Sa va traiasca.Eu m-am intors pentru ca ai mei copii sunt aici.Sa va ajute Dumnezeu sa ajungeti acolo!

    RăspundețiȘtergere