vineri, 9 iulie 2010

Ratacirile unui inger.

Asa se numesc poeziile fiicei mele scrise pe la 17-18 ani.Am gasit insemnarile ei acum,cand ne-am apucat de o curatenie generala dupa cativa ani buni de absenta.Are cateva zeci de poezii din vremea aceea.I-au fost publicate in revista liceului.Nu a mai scris nici una,dupa ce un coleg de generatie, fiu de inspector scolar a publicat in revista ca poeziile ei nu inseamna nimic.Asa cea ce se vroia poeta,a devenit.... doctorita!
ANONIMULUI

Pune-ti capul pe sanu-mi
strain vagabond
si ma lasa sa te hranesc
cu sarutarile buzelor mele aprinse
de dorul tau.
Nu-mi vorbi,ci lasa
tacerea
sa-si dapene cantecul.
Ma lasa ,straine,
sa-mi scald sufletul
in limpezimea ochilor tai
si sa-ti talmacesc visarea...
Sa ramanem asa pana spre ziua,
iar cand pleci
sa nu-mi spui care ti-e
numele,
ci ma lasa sa cred
ca am iubit o noapte un inger,
ce a facut ca iubirea sa renasca
in sufletul meu,
precum pasarea Phoenix.

LUCEAFARULUI

Stapane-atotputernic al cerurilor
sufletului meu,
ma lasa sa-ti topesc retina inghetata,
ca sa ma-ncalzesc cu lacrimile tale
atat de reci.
Nu-mi darui palate galactice,
ci daruieste-mi,nefericite,
fericirea de a putea iubi din nou.



DOR FINAL

Ma-ntrebi care-i al meu ultim dor?
Acela de a mai vedea
o data
chipul ingerului,
care si-a regasit aripile si drumul
inapoi, spre cer
si-mi ia lumina de la capatai
si sufletul
cu el,lasandu-ma sa alunec
goala in amortire.

12 comentarii:

  1. Ema draga,
    Nnu e rau deloc! doctorita poate acum sa scrie poezii din hobby, nu din nevoia de a se întretine, pe ea si familia ei :) Adevarata arta se naste doar când esti independent.
    Felicitari mamicii de poeta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Carmen.Nu stiu daca mai scrie poezii,dar acum picteaza pe lemn ca hobby.Imi spune ca desi e greu sa fi medic pe terapie intensiva ,tot asta ar alege sa faca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sensibilă,foarte sensibilă poeta.Va avea totdeauna refugiu din viața reală și din greutățile meseriei ce și-a ales-o.Să-i îndrume Domnul pașii și s-o păzească de greutăți.
    PS:să înțeleg că v-ati întors în țară?

    RăspundețiȘtergere
  4. @blog'olog.Multumesc de urari.Are nevoie.Grea meserie si-a ales,dar asa a vrut ea.
    Da,ne-am intors acasa .Avem o saptamana maine.Abia acum ne revenim la normal cu schimbarea fusului ora.
    Numai bine va dorim.

    RăspundețiȘtergere
  5. Grea meserie, dar frumoasa! Si ca doctor trebuie sa ai sensibilitatea unui artist. Altfel nu-i poti intelege pe cei ce sunt in suferinta.

    Ma bucur ca ati ajuns cu bine in tara.
    Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  6. @marada.Asa este.Ca doctor lucrezi cu oameni si e nevoie sa le dai putin,cate putin din inima ta!
    Am ajuns cu bine si incercam sa ne adaptam repede.Sa fim sanatosi,asta e cel mai important.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vă doresc reaclimatizare cât mai grabnică și numai bine să vă fie în noua/vechee țară.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase poeziile. Parca o vad...blonda...cu privirea visatoare...ajunsa domnisoara doctor, serioasa...Sigur a uita romantismul...undeva, într-o biblioteca prafuita, printre carti de specialitate. ÎMI LIPSESTI... n-ai terminat curatenia aceea?!!!! îmi închipui ca toti trag de tine... dar si eu am nevoie de tine. ASTEPT!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua,

    As fi interesat de un link-exchange cu blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

    Cu respect,
    Ursu Radu

    (Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

    RăspundețiȘtergere
  10. Având în vedere că ai putut veni acasă de mai bine de o lună, dar, nu ai putut să mă contactezi, te absolv de cafeaua pe care mi-o datorai!
    Să ai o zi minunată în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Avand in vedere ca de cand am venit nu am avut timp"nici sa mor"...adica acte expirate,santier acasa,mama bolnava...cafeaua este pe ultimul loc.Niciodata nu e prea tarziu,se zice!

    RăspundețiȘtergere
  12. aseaza-ma incet sa imi dorm somnul
    pe cea mai inalta treapta a scari
    somnul sa-mi fie cu stele cazatoare
    cu luna plina si varfuri inzapezite de doruri utate


    sarut mana,
    frumoase versuri aveti aici.

    RăspundețiȘtergere