duminică, 23 mai 2010

MARFA VANDUTA,NU SE SCHIMBA!

As vrea sa cred ca nu mai sunt scrise ,in nici un magazin de acasa,aceste cuvinte.

Sa va explic cum se face aici comert.Pe bonul de casa,din orice magazin de pe teritoriul USA,scrie:Daca nu esti satisfacut de cumparaturile facute,prin simpla returnare a produsului in ambalajul original si insotit de bonul de casa ,in 90 de zile de la data cumpararii,primesti inapoi banii,ori ti se schimba produsul.

Chiar in preajma sarbatorilor de Craciun ,mi s-a stricat camera digitala adusa de acasa.Am profitat de reducerile din acele zile si pe data de 23 decembrie 2009,am cumparat o camera Polaroid,la pretul de 122 de dolari.Am reusit sa fac peste 300 de poze foarte reusite,multe am postat si pe blog.
In saptamana aceasta,am plecat sa vizitam niste prieteni ,care s-au mutat la casa noua.Am vrut sa fac poze.Camera era blocata.Am crezut initial ca e descarcat acumulatorul.L-am pus la incarcat,dar degeaba.Nu mai functiona.Nu imi era de banii dati pe ea,eram suparata ca a tinuta doar 5 luni.
Reveniti acasa,m-am plans prietenului sefei mele.El s-a oferit sa incerce sa ne ajute.Spre norocul meu,bonul cu care cumparasem camera nu l-am aruncat.Era in cutia originala.
A doua zi,magazinul Target mi-a dat o camera noua Casio Exilim,generatie 2010!Bill a primit scuzele de rigoare din partea magazinului ,pentru neajunsul provocat!
Nu mi-a venit sa cred.Dupa 5 luni!
Bill mi-a explicat ca magazinul nu-si permite sa piarda nici macar un client !
Pe cand si la noi?

9 comentarii:

  1. Ar fi bine ca majoritatea romanilor sa faca un stagiu in SUA; eu as ceda locul; sunt convins.

    RăspundețiȘtergere
  2. @daurel.Imi este teama de reactiile mele,cand o sa ma intorc acasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Când ai sa te întorci vei avea aere de straina cu mofturi. Acasa... nu e ca magazinul pierde clienti... e ca nu-i intereseaza. Dar chiar nu am mai auzit asa ceva. Vad ca nu ti-a reusit... video.

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi nu-l schimbau nici dupa 5 minute!

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi nu se va intampla acest lucru niciodata!
    Chiar daca nu esti multumit de produs nu-l mai poti schimba nici dupa cinci minute!
    Bucura-te cat mai poti!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. @giulia.La intoarcerea mea acasa am sa fiu tot cea care am fost la plecare!Eu am reactionat intotdeauna la nesimtirea vanzatorilor!Nu le-am mai fost clienta si inainte de asta le-am zis verde in fata.Sa nu crezi ca am facut pe grozava..Poate am fost educata sa am prea multe asteptari de la ceilalti...nu stiu

    RăspundețiȘtergere
  7. @Simion Cristian.Pentru ca am fost martora,deci e adevarat ce va spun:In 2004,am luccrat in California.Patroana la care am lucrat,a returnat o camera de filmat,cumparata cu 6,5 ani inainte.Nu i-au dat alta,dar i-au reincarcat cardul de magazin cu suma reprezentand pretul camerei.Si tot ea mi-a zis:Doar nu erau prosti sa ma refuze.Ei vad dupa card ce clienta le sunt.
    E vorba de Casco,un magazin de unde poti sa cumperi numai pe vaza de card (un fel de abonament),daca nu ai acest card,nici nu te lasa sa intri in magazin.

    RăspundețiȘtergere
  8. @marada.Abia astept sa ma intorc acasa,chiar daca nu toate sunt roz.MIE- DOR DE PRAFUL DE PE DRUM SI DE CLANTA DE LA USA!Cine nu a fost plecat ,nu -si poate inchipui cum e!

    RăspundețiȘtergere
  9. La noi e mai simplu! Mi-a explicat o tanti simpatică de la Kaufkland că "nu-mi încearcă mixerul pentru că NU AU TIMP DE PIERDUT CU CLINEŢII! Dar, dacă ajung acasă şi nu funcţionează, să revin la magazin că mi-l schimbă!"!!!

    RăspundețiȘtergere