marți, 16 martie 2010

Miscarea....mama sanatatii!!







In fiecare zi de miercuri si simbata,rezidentii mei participa la activitati.Nancy si Jim sunt specializati in activitati pentru varstnici si timp de 1 ora in casa se canta,se fac exercitii,se joaca cu mingea,popice....E veselie mare cand rezidentii mei,rad unul de altul,atunci cand gresesc. Aplauda cand doboara popicele,cand nimeresc mingea in cos.
Eu sunt cea mai castigata pentru ca in ora aceea nu am nici o obligatie .Nimeni nu ma cheama sa fie dus la baie,nimeni nu are nevoie de apa ....E o ora cand am timp,daca am semnal,sa bloggoresc!


8 comentarii:

  1. Subscriem amândoi: Ulise şi cu mine. Ieri am avut o zi tristă: abia am trecut de zece kkilometri parcuşri în hălăduiala noastră! Dacă se încălzeşte vremea, mergem la .. Ceanu Mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ginerele sub papucul soacrei invatat de colegii de serviciu sa mearga acasa sa faca pe duru'si sa repartizeze familia la lucru si sa incheie cu sintagma:ma'daca am zis am zis''.Ajuns acasa spune:socrule mars in grajd la vaci ,soacra dute si strange fanul si nevasta treci in pat,ca daca am zis am zis.Se repeta faza cateva zile.Ajuns din nou acasa dupa o zi grea la serviciu spune:socrule la animale afara ,nevasta du-te la fan si soacra treci in pat.Raman toti consternati ,dar soacra spune:pai daca o zis o zis!Sanatate te astept pe blog si pe la mine cand veniti pe acasa,ca daca am zas am zas!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zamfir si Ulise.Sa luati piatra in gura..la Ceanu Mare!

    RăspundețiȘtergere
  4. @cristianlisandru.Sper sa fiesemnal,dar ...nici chiar netul nu e perfect!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am facut modificari. Sper sa-ti placa lista îmbogatita. Asa poti sa citesti mai mult.

    Vad ca se distreaza batrânei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu să fii sănătoasă: acum vreo patru ani, la amiază am plecat din Turda şi înainte de nouă seara Ulise lipăia lapte proaspăt muls ... la Ceanu Mare! Mersesem pe jos prin Ploscoş şi peste dealuri!
    De mine, ce să mai spun: cu autobuzul am fost de mai multe ori!
    Aşa că ... pietrele rămân neatinse!!!

    RăspundețiȘtergere