marți, 23 martie 2010

Asta nu-i viata!

Suzan,rezidenta de 90 de ani putrezeste de vie.Asistenta care vine la ea de doua ori pe saptamana imi zice ca nu se poate face nimic pentru ea.Inima ii bate,dar corpul a inceput sa moara.
Da,mi-a zis ea,singura solutie ar fi operatia,dar costa mult si....ea si-a trait traiul.O pot ajuta doar cu morfina administrata din ora in ora .Dupa tensiunea care o are si puls,mai poate sa traiasca inca.

A fost fumatoarea inraita,toata viata.Cand a venit in casa refuza mancarea ,dar urla pur si simplu ca vrea tigari.

Am reusit sa mananc ceva in dimineata asta.Dupa ce merg la ea sa o curat si sa o spal, nu mai pot sa mananc nimic.

Mie mila de ea sarmana si ma tot intreb ce pacate o fi avut de are de tras asemenea chinuri.Inca mananca si bea apa.Cat mai poate inghiti,o sa traiasca.Dumnezeu stie...

2 comentarii:

  1. O sa traiasca biata, pàna a putrezi!

    Bine ca ai mai mâncat si tu ceva. ca parca vad ca ai sa slabesti, si ai sa fii mai supla decât mine!

    Ti-am spus ca nu vreau sa ajung batràna si bolnava, pe capul nimanui! Am sa ma omor cu mâinile mele, sau o vor face alte prietene, la cerere!!! Pacat e sa traiesti asa , nu sa te omori!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne fereste! Nici eu n-as vrea sa ajung batrana... dar cine stie ce va fi...

    RăspundețiȘtergere