miercuri, 27 ianuarie 2010

Comentariu.

Cand am timp,navighez pe You Tube si ascult muzica.
De toate felurile,exceptand manelele.

La unele melodii imi place sa citesc si comentariile.Ma bucur cand la melodiile de muzica populara comenteaza tineri,care declara deschis ca iubesc aceasta muzica.

Ii felicit pe cei care posteaza pe You Tube si realizeaza un fel de videoclip la melodia respectiva.

Cineva a postat pe Aurel Tamas cu melodia CUCULE,PASARE MANDRA,la care a pus imagini superbe ,luate din natura.

Iata ce comenteaza Yousefamara la aceasta postare:(va redau exact ):"Raiul dumnezeului in pamant,locuit de prosti...imi pare rau,dar aveti o comoara de natura pe care nu stiti sa o apreciati...oricum,noi straini beneficiem mai mult ca voi din comoara voastra...".

Am mai putea comenta ceva?

5 comentarii:

  1. Ti se facu dor de duca. Si apoi yousefamara ce sa mai spuna la atâta verde dupa ce el saracul o fi venit de la atâta galben de desert.

    parca si la voi e cam multa piatra, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Giulia.mi se facu dor de acasa,inca de cand am trecut granita!
    Dar,nu le poti avea pe toate,nu-i asa?
    Piatra si cactusi,de toate felurile.
    Sper sa am ocazia sa-i pozez cand infloresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Emanuel.Da,prosti ca nu ne stim folosi atuul ca suntem multi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Este plină România de valori - peisaj, istorie, arhitectură, monumente ale naturii, ... - de care ne batem joc cu sârg!
    Până nu i-a spus chinezul Primarului Turzii că "Salina este o mină de aur" ...

    RăspundețiȘtergere