marți, 19 ianuarie 2010

Nimic fara Dumnezeu.

Aceste trei cuvinte le-am citit ani de-a randul ,scrise pe peretele surii lui Procopie Batranul.Casa era a doua de la Primarie.Nimeni si nimic nu l-au putut convinge sa le stearga.De fortat nici nu se punea problema.Avea peste 80 de ani.Imbracat ca si dacii in pantaloni si camasa alba.Plete lungi,argintii si barba.In curtea lui nu intra oricine .Noi,ca si copii aveam acest drept.In casa lui am vazut o colectie impresionanta de farfurii vechi agatate la grinzile din tavan.Cred ca era foarte valoroasa.

Nu stiu ce s-a intamplat dupa moartea lui prin anii 78-79,dar casa batraneasca nu mai exista si nici intr-o alta curte din comuna nu am mai putut sa citesc NIMIC FARA DUMNEZEU chiar daca ,dupa l989 nu mai existau constrangeri.

Un comentariu:

  1. La noi am vazut pe o strada o cladire pe frontispiciul careia scria asa, dar in latina. Nu am intrebat pe nimeni, dar cred ca e o casa de rugaciune! Chiar o sa ma interesez!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere