vineri, 25 decembrie 2009

Ce mica e lumea!

M-am suparat eu si am zis ca va fi Craciun fara sarmale,cozonaci,prajituri.Dar ce Craciun ar fi fost ala?
Ca o gospodinaavrednica ,am reusit sa pregatesc totul intr-o zi.Mirosul din bucatarie mi-a agitat babutele.Nu mai aveau stare.Chiar daca trecuse doar vreo ora si jumatate de la lunch,le auzeam cum vorbesc intre ele:Ti-e foame? Si mie!Sper sa primim ceva ca miroase tare frumos.

S-au potolit cind si-a facut aparitia -Omul cu chitara si acordeon.In fiecare zi de joi ,de la 3 la 4 PM avem ora de muzica.Sefa mea plateste la o organizatie"Audrey's Angels" si diferite persoane ,cu talent la muzica,mai tinere sau mai trecute ,vin si intretin babutele.

Asa cum ziceam,astazi a venit un barbat cu chitara si acordeon.L-am auzit cind si-a facut prezentarea,spunindu-le babutelor ca o sa le delecteze cu muzica de pretutindeni.A inceput cu cintece americane,a trecut apoi la nemtesti,rusesti,cantonete italiene si a excelat prin citeva melodii ale lui Goran Bregovic.
Am ramas surprinsa .Acum parca canta alt om.Simtea muzica si cu sufletul,se vedea pe fata lui.
Cind a terminat l-am intrebat de unde e.Mi-a zis ca e din Iugoslavia,venit aici de 22 de ani.
Eu i-am spus ca suntem din Romania.S-a ridicat de pe scaun ,a venit si ne-a impratisat si a inceput sa ne povesteasca despre Timisoara si Arad,despre drumurile din Romania ,unde nu puteai sa circuli cu masina din cauza carutelor cu cai.S-a ocupat multi ani de negot prin targurile de la noi.
Mi-a spus ca e singur.Nu mai are pe nimeni si ca face ce stie el sa faca mai bine....Cinta!

Cind a plecat ,i-am urat Merry Christmas!Mi-a zambit.Atat!

Eu mi-am zis...totusi...ce mica-i lumea!

4 comentarii:

  1. Eram sigura ca nu le lasi pe batrane fara sarmale, cozonaci...
    M-a emotionat pana la lacrimi intalnirea ta cu cantaretul sarb. Cand esti asa departe chiar si o persoana care are "oarece" legatura cu locul natal te face sa-ti tresalte inima.
    Sa ai sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă nu este prea târziu, vin şi eu, tot cu urarea: să ai un Crăciun Fericit! Să ai parte de sănătate ca să te poţi ocupa şi de Fericire!

    RăspundețiȘtergere
  3. Emotionant moment trebuie sa fi fost. Mi-au fost date si mie câteva astfel de clipe în Italia.

    De sarmale sunt invidioasa. Am primit si eu de la prietena mea, dar sigur nu sunt în foi de varza murata.

    Priveam la stirile de pe ProTv zilele trecute. Anul acesta au fost mai multe pachetele expediate din România înspre occident decât invers. Càrnati de casa, cozonaci, muraturi. Ce bune sunt fata de cele de aici.

    Lui señor însa nu-i plac. Prea mult fum zice el. Ce stiu ei?!

    RăspundețiȘtergere
  4. SĂRBĂTORI FERICITE ŞI TOT CEEA CE ÎŢI DOREŞTI... MULTĂ SĂNĂTATE ŞI NUMAI GÂNDURI BUNE!

    RăspundețiȘtergere