miercuri, 14 martie 2012

miercurea fara cuvinte 11 - "CARACATITA" DE USCAT!


E miercuri si Carmen ne cheama sa spunem prezent!

31 de comentarii:

  1. Incredibil! Aproape ca nu-ti vine sa crezi ca e planta. O zi senina! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sfideaza legea gravitatiei!!
      Si tie ,Mirela,o dupa amiaza faina!

      Ștergere
  2. Daca te prinde, greu scapi ! Impunator cactus !

    RăspundețiȘtergere
  3. :) imi place! se vede ca e o caracatita domestica....nu?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. haha - ce cactus uriaș!!!!
    foarte fumos!!

    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urias si frumos!...si e cactus,nu caracatita!

      Ștergere
  5. Imi place caracatita asta, si eu as vrea sa am una in fata casei :> exact asa ca in poza... Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca la noi ar trai.Sunt plante de desert.

      Ștergere
  6. imi amintesc ca am vazut ceva asemanator la Manastirea Sf.Ana de la Orsova

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant.In ghiveci era,sau plantat in gradina?

      Ștergere
  7. Îmi plac foarte mult cactuşii , acesta este deosebit !

    RăspundețiȘtergere
  8. doar privind poza deja ma gandesc sa trec pe partea celalta a strazii....;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate! Zici că-i caracatiţă! N-am mai văzut un cactus aşa mare.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fotografiat si mai mari!!
      O sa caut prin cardurile de memorie.

      Ștergere
  10. Ce întortocheat este!.. Interesant! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Very interesting plant.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce cactus mare !
    Ăsta e de-o viață acolo !!!
    s-au nu...
    Faină fotografie

    RăspundețiȘtergere
  13. Este foarte frumoasă această caracatiţă.

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow ce mare e, chiar seamana cu o caracatita!
    Seara frumoasa Emma!

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar seamana cu o caracatita! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. ce titlu simpatic ai gasit! absolut impresionant acest cactus!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu e carnivora, nu? :))
    Nu stiu cum m-as obisnui sa traiesc cu asa ceva in fata casei.
    Sa ai o zi senina!

    RăspundețiȘtergere