duminică, 25 decembrie 2011

Life in pictures 11 - Viena in luminile Craciunului.

13 comentarii:

  1. Foarte frumos, mi-ar placea sa ajung acolo la anul de sarbatori.Sanatosi sa fim si le facem pe toate. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Este un oras frumos, dar prea sobru, oamenii sunt prea seriosi parca prea reci, peste tot atmosfera nemteasca

    RăspundețiȘtergere
  3. Ema, vezi ca nu ai postat corect link-ul la mine pe log, nu ma directioneaza aici. Eu te-am cautat pe google.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Cris-Mary.Este frumos,dar ffff scump!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Costin.Mersi.Am rezolvat problema!!
    Viena este oras pentru cei cu bani foarte multi.Totul este foarte scump.Facand comparatie intre ce am vazut la Las vegas sau Los Angeles,nimic nu pot compara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am văzut şi eu mai demult, feeria Vienei în preajma Crăciunului...
    Sărbători Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arată frumos oraşul de Sărbători. Este un loc unde ai ce vedea.
    Crăciun fericit îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. ii vine bine costumul de sarbatoare! seara faina...

    RăspundețiȘtergere
  9. Crăciun fericit îți doresc !

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe imagini! Parca se aude un vals!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase imagini!
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere