miercuri, 16 noiembrie 2011

MIERCUREA FARA CUVINTE 9 - LIPSESTE DON QUIJOTE!





Gasiti mai multe la Carmen cu al ei http://intre.vis.si.realitate.2/

22 de comentarii:

  1. Păi a fugit. Când a văzut pădurea de eoliene s-a speriat şi a renunţat la bătaie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect! Ce-o mai fi şi minunăţia asta? şi-o fi zis cavalerul...

    RăspundețiȘtergere
  3. @abbilbal.E asteptat in fiecare zi.Poate,poate....

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbe poze,îmi place cerul albastru!
    Zi excelentă să ai!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. natura uimeste mereu..ma uimesc aceste culori vii si vesele

    RăspundețiȘtergere
  6. ...și nu e jucărie!
    Morișca face curent electric :)!

    RăspundețiȘtergere
  7. @cypy. Naruta si mana omului reusesc sa ne uimeasca!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Elena.Foarte rar e cerul inourat acolo!

    RăspundețiȘtergere
  9. Am vazut si eu odata un parc de eoliene si mi-a placut tare mult acolo.

    RăspundețiȘtergere
  10. :) eu alculez si construiesc reductoarele unor astfel de mori; am chiar un film facut de un coleg ce a facut o inspectie la fata locului... de sus, totul arata altfel, am sa scriu cândva despre aceasta tema, mi-ai dat o idee ;)
    Sa ai o zi minunata! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Carmen.In orice situatie,dinafara arata altfel!Ma bucur ca ti-am dat idei!

    RăspundețiȘtergere
  12. E o idee buna, numai ca in Romania nu e sprijinita! Am auzit chiar si un popa sfatuind taranii sa nu le vanda investitorilor terenul de sub moara!
    Romanica te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Popa-i sfatuieste...oamenii mor de foame si atunci vand lucrul care candva le era cel mai scump!
    Pacat ca s-a ajuns aici!

    Pozele sunt superbe! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu par deloc agresive :) Ce i s-o fi parut lui Don Quijote!? :))) Arata mai degraba ca niste dansatoare gratioase pe ritmurile vantului :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Hehe! Parca-l si vad pe sarmanul Don Quijote atacand campul de eoliene fara pic de frica! :))
    O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  16. Don Quijote cred ca tocmai ce plecase :)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  17. ..don Q s-a speriat de zgomot si s-a carat.

    RăspundețiȘtergere
  18. Zone precum Galati, Vaslui, Vrancea, Braila sau Iasi ii atrag acum pe investitorii din energia eoliana, dupa ce judetele Tulcea si Constanta au tinut capul de afis al unor astfel de investitii in ultimii ani.
    Imginile sunt frumoase imi plac mult. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere