marți, 11 octombrie 2011

SOMERUL....SAU DE-A RASU'PLANSU!

Somerul se prezinta la Microsoft pentru a ocupa un post de curatitor de WC-uri.
Directorul de departament il cheama la un interviu.La final ii spune:
- Sunteti angajat.Va rog sa-mi dati adresa de e-mail,ca sa va trimitem contractul de munca.
 Somerul,cu jena in glas recunoaste ca nu are nici calculator acasa,dara-mi-te adresa de e-mail.
Tipul ii raspunde:
- Daca n-ai adresa de e-mail,atunci virtual dumneata nu existi.Daca nu existi,nu poti lucra la noi.
Omul pleaca amarat.Cu ultimii 10$ cumpara capsuni si merge sa vanda cu portia din usa in usa.
In 2 ore recupereaza investitia,are un profit de 40$ si repeta figura de inca 3 ori in acea zi.

Isi da seama ca afacerea nici nu este asa de rea,asa ca a doua zi se scoala mai devreme si cumpara capsuni de inca 4 ori.
La putin timp isi cumpara scuter,apoi o camioneta,in final isi face o firma serioasa.

PESTE 5 ANI.....
....deja este proprietarul celui mai mare depozit de alimente din SUA.
  Incepe sa fie preocupat de viitor si vrea sa incheie o asigurare cu renta viagera.Gaseste o oferta atractiva,discuta cu agentul de asigurari,care in final ii cere adresa de e-mail.
- Din pacate nu am adresa de e-mail!
- E incredibil,se mira agentul.Ati construit un asemenea imperiu in 5 ani si nu aveti adresa de e-mail.....Acuma inchipuiti-va ce-ar fi fost daca aveati!...
La care omul raspunde:AS CURATA WC-URILE LA MICROSOFT!
CONCLUZII:
1.SE POATE SI FARA INTERNET!

2.DACA N-AI CALCULATOR SI MUNCESTI MULT,POTI FI SI TU MILIONAR1

3.ACEASTA POVESTE AI PRIMIT-O PRIN EMAIL!DECI ESTI MAI APROAPE DE CURATAT WC-URI DECAT DE MILIOANE!

SI TOTUSI....

SA AI O ZI BUNA!

p.s.Nu-mi da replay la acest e-mail,am plecat sa cumpar capsuni!......

O poveste primita pe e-mail de la o buna prietena.O postez sa fie citita si de altii.
Sa razi?.....Sa plangi?.....

2 comentarii:

  1. Ce potriveala ! Chiar azi ma gandeam sa povestesc cum am cerut fiicei mele sa-mi faca blog, dar sa nu-mi faca si mail...multa vreme blogul a fost pe mailul sotiei...
    Oricum, inainte sa am blog (dec.2008, deci mai mult 2009) NU ACCESASEM DELOC INTERNETUL !
    Acum as vrea sa-i sfatuiesc pe toti de care-mi pasa sa navigheze...

    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  2. @daurel.Eu am fost mai harnica.Am inceput de prin 2002.Datorita unui anunt pe internet am ajuns in America.Toata lumea m-a facut nebuna ca am curajul sa plec.

    RăspundețiȘtergere