marți, 20 septembrie 2011

Miercurea fara cuvinte 1- Elefantul-copac sau Copacul-Elefant?

Particip si eu la Miercurea fara cuvinte,initiata de Carmen Intre vis si realitate 2

20 de comentarii:

  1. Multumesc pentru vizita la salata. TE ASTEPT SI LA PRIAM MEA PARTICIPARE ( Tot azi am debutat si eu la miercurea fara cuvinte). Mi-a placut ideea, asa ca am postat 2 fotografii.

    Pe prima o gasesti aici:
    http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/09/miercurea-fara-cuvinte-1-asteptand.html

    RăspundețiȘtergere
  2. elefantul asta seamana cu un copac. sau era invers?:)))
    Zi senina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai mergi prin padure.Se pare ca meriti sa vezi mai putin intilnitele.
    Mult bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Traseu printre arbori pentru a nu pierde drumul.

    RăspundețiȘtergere
  5. arată ciudat, m-a intrigat orecum; totuşi, cred că e copacul-elefant :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce ciudat si-n acelasi timp ce frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tulburătoarea forţă a naturii căutând, după neştiute taine, a urca ...
    Impresionant!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @adriana.Deci amandoua suntem debutante.Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. @tu26dor.Exact:e si una si alta!Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. @fosile.Am foarte multe poze din padure.O sa mai postez.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  11. @abbilbal.Traseu edesenat,dar priveste in ansamblu!

    RăspundețiȘtergere
  12. @rokssana.Da,cand ceva se abate de la normal,gasim ca e ciudat.Frumusetea ramane.

    RăspundețiȘtergere
  13. @doru.Acelasi sentiment m-a cuprins,atunci cand l-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  14. ai un ochi de artist! excelenta analogia!
    Happy WW! :)
    (îmi pare rau ca nu a functionat înscrierea - câteodata tabelul face figuri. Dar e simplu, în prima rubrica treci numele tau, în a doua, adresa postarii tale - http://emahategan.blogspot.com/2011/09/miercurea-fara-cuvinte-1.html. Când nu functioneaza, ma anunti si rezolv eu înscrierea, asa ca astazi)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Carmen.Multumesc.Am cochetat cu artele,cu muzica.Happy WW si tie!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ia sa caut eu, pe acest blog, ceva poze din America si sa le public miercurea la Doamna Cumsecade din din Germania...
    PS. In ultimele vreo 10 saptamani am luat imagini de la Paul (http://taclale-cu-paul.blogspot.com/2011/09/miercurea-fara-cuvinte.html )
    Recent am aflat ca ete tatal lui Carmen ...
    Mi-a fost cam jena: Carmen s-a amuzat; recent a comentat si Paul pe blogul meu: http://daurel.wordpress.com/2011/09/21/miercurea-asta/

    RăspundețiȘtergere
  17. @daurel.Serveste-te linistit.Nu sunt inregistrate cu drept de autor.

    RăspundețiȘtergere