joi, 23 iunie 2011

CEA MAI FRUMOASA RUGACIUNE.

DOAMNE,

Ajuta-ma sa pot spune celor puternici,adevarul in fata.
Sa nu mint doar pentru a castiga aplauzele celor slabi.
Daca-mi dai noroc,nu-mi lua fericirea.
Daca-mi dai putere,nu-mi lua ratiunea.
Daca-mi dai succes,nu ma lipsi de umilinta.
Daca-mi dai umilinta,nu-mi lua demnitatea.
Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe ceilalti pentru ca nu gandesc ca mine.
Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insumi.
Invata-ma sa ma judec ca pe restul.
Nu ma lasa sa alunec in orgoliu,in disperare sau esec.
Mai bine aminteste-mi ca esecul este experienta care precede triumful.
Invata-ma ca,in ciuda suferintei,sa merg inainte.
Invata-ma ca a IERTA este cel mai important lucru pentru cel puternic si ca razbunarea este semnalul primitiv al celui slab.
Daca imi iei norocul,lasa-mi speranta.
Daca imi iei succesul lasa-mi puterea de a trece peste esec.
Daca voi gresi cuiva,da-mi curajul sa cer iertare.
Daca-mi va gresi cineva,da-mi bunatatea ca sa-l pot ierta.
Doamne,daca eu uit de Tine,
Tu sa nu uiti de mine!

Te iubesc Doamne,am nevoie de tine,vino in inima mea.Binecuvinteaza familia mea si pe prietenii mei.AMIN.

DOAR PRIN RUGACIUNE,PUTEM DEVENI MAI BUNI,MAI INTELEGATORI,MAI UMANI.

3 comentarii:

  1. Norocul nu-i cuvant crestinesc; in rest, rugaciunea este linistitoare; daca reusim sa ne rugam si pentru cei care ne lovesc, este lucru mare.

    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  2. @Daurel.La intrebarea mea,adresate unei maicute de la manastire:care este cea mai primita rugaciune catre Dumnezeu?Raspunsul a fost:Rugaciunea pentru vrasmasi.

    RăspundețiȘtergere