sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Scrisoare din America

26 sept.'96 New York

Draga tata,

Dupa ce m-am dumirit eu un an de zile,mi-am dat seama ca America,asa cum e ea astazi,nu e atat"mama"Americanilor cit"copilul"onor neamuri de-ale noastre,care au venit de prin toate Ceanurile Mari ale Europei,din familii cu cite 12 frati si surori,cu ceva pamant intre Biserica si Finate,si care s-au straduit sa faca"lucrurile"asa incat sa nu-l supere nici pe Dumnezeu si nici pe prieteni si vecini.

Si eu tare-s mandru ca si tata meu e neam cu America prin care ma ratacesc eu acum.Si daca nu pot sa-l strang in brate de ziua lui,m-oi lipi de-un stalp in statia de metrou stiind ca parte din tata meu e inca acolo.

Cu dragoste Alex si America.

Dictionar: Ceanu Mare - localitatea unde s-a nascut tata;
Finate - pamanturile familiei.

PS: Alex este nepotul meu,doctor in psihologie,profesor la Universitatea din Miami,Florida. Nu stiu prin ce intamplare am gasit felicitarea trimisa fratelui meu, intr-0 carte din biblioteca mea.
Poate nu e o intamplare . Ma bucur sa o pot da pe blog!

6 comentarii:

  1. Emotionant!
    Gânduri bune si numai bucurii, Ema drga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nepotul avea de atunci stofa de profesor.
    A definit foarte corect mentalitatea americanilor de rand: sa nu superi nici pe Dumnezeu, nici vecinul, nici prietenul.

    Daurel

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fii mandra ca ai un asemenea nepot si sa-l
    tina Dumnezeu sanatos si in viata cat de putin norocos.!

    RăspundețiȘtergere
  4. @steliana.Multumesc!toata familia,foarte numeroasa,e mandra de el!
    Sanatate si noroc le doresc la toti copiii din lume.

    RăspundețiȘtergere
  5. atzi doresc nn Craciun plin de iubire, Sanatate, fericire, Mult noroc si impliniri Si ani plini de bucurii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori fericite !

    Daurel

    RăspundețiȘtergere