duminică, 21 august 2011

Morala nu mai este valabila!

Furnicuta muncea de rupea pamantul intr-o zi de iulie,cand,prin fata casei trece greierele cu chitara.
- Buna furnicuto,ce faci?
- Uite,muncesc,ca acum vine iarna,dar tu?
- Bine.Ma duc in parc sa cant.
La fel in august si-n septembrie,pana intr-o zi de octombrie,greierele trece cu chitara si o valiza.
- Buna furnicuto,ce faci?
- Stau la caldurica si mananc ce am strans asta vara.Tu?
- Bine,stii cand mergeam in parc si cantam,a trecut un impresar care mi-a dat un contract si acum plec la Paris unde am concert.
- Greierasule,am si eu o rugaminte.La Paris,daca te intalnesti cu Toparceanu,sa-i zici ca nu mai dau doi bani pe fabula lui!

2 comentarii:

  1. Cineva spunea:cine munceste ori e prost, ori nu gandeste.
    Cam asa au ajuns sa gandeasca romanii dupa 20 de ani de democratie. Pacat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine-i harnic si munceste
    Are tot ce vrea
    Cine-i lenes si chiuleste
    Are tot asa
    PS. Abia acum o gasesc adevarata; nu ca e cum e in Romania, insa fiecare isi doreste ALTCEVA...

    RăspundețiȘtergere